Reklamace, výměna a vrácení zboží

Co dělat při výměně/vrácení/reklamaci zboží?


1. Zaklikněte možnost (například „Vyměnit objednávku“)

2. Zadejte číslo objednávky ze které chcete něco vyměnit/vrátit/reklamovat, spolu s e-mailem který byl použit při objednávce (Pokud nevíte číslo objednávky zadejte svůj e-mail a na ten vám přijde seznam všech vašich objednávek)

3. Vyberte položky, které chcete vyměnit

4. Do kolonky „Navrhované řešení“ napište, za co chcete zboží vyměnit (např. jiná velikost, barva, model, důvod výměny)

5. Zvolte způsob dopravy – Packeta nebo vlastní doprava

6. Pokud si vyberete "Packeta", zobrazí se vám mapa - vyberte si výdejní místo, kam balík odnesete

7. Vytiskněte si štítek, zabalte zboží a odneste balík na zvolené výdejní místo

REKLAMACE/VÝMĚNA ZBOŽÍ - DOPRAVA ZDARMA

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - DOPRAVA 70Kč